Land Rover Discovery I. 300Tdi 94-98

Kezdőlap
Az autóm
Típushibák
Javítások
Módosítások
Képek
Bevált angol webshopok
Egyéb
Linkek

Javítások/ 300Tdi porlasztó

Frissítve: 2019.02.08.

300Tdi porlasztó adatok

A 300Tdi porlasztója egy kétrugós (kétlépcsős) befecskendező.

EDC nélküli mechanikus adagolós motornál:
Első befecskendezés:200bar
Második fő befecskendezés 280bar

Teljes teszteléséhez mindenképpen profi berendezés szükséges. Egy sima karos tesztelővel csak az első nyitónyomás és nagyjából a szóráskép tesztelhető. A második fő befecskendezési nyomás nem!

Saját tapasztalat, csúcs probléma esetén nem biztos, hogy megéri csak a porlasztócsúcsot cserélni!

Az előzetes bevizsgálási költség, + új porlasztócsúcs + csúcs cseréje és beállítása  (teljes nyomásdiagnosztika) közel egyenlő egy teljesen új gyári Bosch befecskendezővel (pl. a Paddock-tól), amit csak be kell építeni, és nincs mögötte bizonytalanság.

(Egy rendes próbapadon végzett diagnosztikához hozzá tartozik a nyomtatott eredményriport! Nélküle bármit lehet állítani egy adott befecskendezőröl, meg az elvégzett munkáról.)

Porlasztócsere esetén hasznosak lehetnek a következők:
300TDI befecskendező gyári száma: ERR3339 (ez a teljes befecskendező)

A csúcsok adatai a következő táblázatban láthatóak

300Tdi porlasztó adatok

DSLA 145P366

KBAL P37